Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky stanovujú pravidlá a podmienky prenájmu fotobúdky (ďalej len "Služby") poskytovanej vlastníkom Michala Hirková, Beniakovce 114, 044 42 Rozhanovce (ďalej len "Poskytovateľ") zákazníkovi (ďalej len "Zákazník"). Používaním našich služieb súhlasíte s týmito podmienkami.

V prípade, že poskytovateľ služby a objednávateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred týmito obchodnými podmienkami. Takto dohodnuté podmienky nesmú byť v rozpore s inými právnymi úpravami.

2. Objednávka a rezervácia

Zákazník si môže objednať služby prostredníctvom našej webovej stránky, emailu alebo telefónu. Poskytovateľ po prijatí objednávky zašle Zákazníkovi e-mail obsahujúci podrobnosti o službách, cene a platobných podmienkach, prípadne informácie o ďalších podrobnostiach, ktoré si vyžiada zákazník. Ak sa poskytovateľ a zákazník dohodnú, poskytovateľ rezervuje termín na prenájom fotobúdky podľa inštrukcií zákazníka. 

3. Záloha

Poskytovateľ služieb nevyžaduje platbu zálohy.

4. Termín prenájmu fotobúdky

Záväznou objednávkou sa poskytovateľ zaväzuje prideliť termín prenájmu fotobúdky objednávateľovi tak, aby dátumom a časom vyhovoval obom stranám. Objednávateľ služby telefonicky, alebo emailom navrhne termín, ktorý poskytovateľ služieb telefonicky, alebo emailom potvrdí. Poskytovateľ si vyhradzuje právo tento termín opakovane zmeniť alebo aj zrušiť z objektívnych príčin. O tejto skutočnosti bez odkladu informuje kupujúceho emailom alebo telefonicky.
Poskytovateľ môže zmeniť termín aj na požiadanie zo strany objednávateľa, ale to len v prípade, že poskytovateľ má náhradný termín voľný a dôjde k vzájomnej dohode o zmene termínu.

5. Dodanie a inštalácia

Poskytovateľ zabezpečí dopravu fotobúdky na miesto podujatia. Zákazník zabezpečí prístup k elektrickej sieti a dostatočný priestor pre umiestnenie fotobúdky, rekvizít a pozadia. Celá inštalácia fotobúdky prebehne v kompetencii Poskytovateľa.

6. Povinnosti poskytovateľa a objednávateľa

Poskytovateľ služby sa zaväzuje dodať:
• služby fotobúdky v cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň potvrdenia rezervácie.

Poskytovateľ nezodpovedá za to, ak:
• Objednávateľ je v procese schvaľovania návrhov opakovane vyzvaný na kontrolu textov a grafiky a upozornený na fakt, že poskytovateľ služby nezodpovedá za prípadné nedostatky, ktoré boli schválené objednávateľom.

Objednávateľ sa zaväzuje:
• Objednané služby využiť a akékoľvek problémy riešiť bezprostredne počas poskytovania služby s poskytovateľom
• Zaplatiť za službu kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň poskytnutia služby

7. Cena a platba

Ceny za prenájom fotobúdky sa určujú na základe dĺžky prenájmu, miesta podujatia a rozsahu požadovaných služieb. Ceny uvedené v cenníkoch poskytovateľa resp. vypočítané cenové kalkulácie sú platné v čase zaslania objednávky a sú platné na daný deň, resp. na danú akciu, pre ktorú boli vypočítané. 
Platba môže byť uskutočnená bankovým prevodom, prípadne v hotovosti. Ak zákazník zruší objednávku menej ako 7 dní pred podujatím, objednávateľ si vyhradzuje právo na 20% z dohodnutej ceny ako kompenzáciu straty termínu.

8. Používanie fotobúdky

Fotobúdka musí byť používaná v súlade s pokynmi Poskytovateľa. Za akékoľvek škody spôsobené nevhodným používaním fotobúdky je zodpovedný zákazník. Poskytovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo ukončiť poskytovanie služieb v prípade, že by mohlo dôjsť k poškodeniu zariadenia alebo ohrozeniu bezpečnosti osôb.

9. Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky zo strany objednávateľa
Objednávateľ má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej uskutočnením. V prípade stornovania potvrdenej objednávky, ma poskytovateľ právo na náhradu škody, ktorá mu vznikla - jedná sa o výrobu a kúpu pozadia a rekvizít na mieru v plnej výške. Pri storne objednávky menej ako 7 dní pred podujatím, objednávateľ si vyhradzuje právo na 20% z dohodnutej ceny prenájmu balíčka ako kompenzáciu straty termínu.

Zrušenie objednávky zo strany poskytovateľa
Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
• objednávka nebola záväzne potvrdená (chybne uvedené telefónne číslo, nepotvrdenie termínu alebo rozsahu objednávky, nedostupný zákazník, neodpovedá na e-maily a iné.),
• z technických, alebo objektívnych príčin kedy nie je možné zrealizovať vyhotovenie objednávky (epidemická situácia, karanténa…). O tejto skutočnosti poskytovateľ informuje objednávateľa ihneď po jej zistení.

10. Vrátenie platby

V prípade nedodania služieb zavinením poskytovateľa služieb, alebo z dôvodu technických príčin sa poskytovateľ zaväzuje najneskôr do 14 dní vrátiť platbu objednávateľovi na vopred dohodnutý bankový účet.

11. Reklamácie

Poskytovateľ je povinný dodať služby presne v podobe, ako ich objednávateľ schválil a objednal. Reklamácie vybavujeme okamžite počas vykonávania fotografických služieb na základe dopytu objednávateľa. Poskytovateľ poskytuje záruku na bezproblémový chod fotobúdky počas podujatia. V prípade technických problémov zabezpečí primeranú náhradu.



Vyhledávání